為你的心抽一張牌卡

 
為你的心選一張牌卡 20211014
使用牌卡:魯米神諭卡
 
喜歡我的文章請按讚-訂閱-分享。為我一起保護智慧財產權,不抄襲,不私用,不剪貼成為自己的作品。
 
預約/教學/商業合作請來信 edoneday@gmail.com
 
 
為你的心抽一張牌卡
 
我用google翻譯了這幾首RUMI的詩,有稍微潤飾一下,覺得詩的本體就很清楚表達了,不需我再解說什麼。但如果你對選擇的詩還是有些不理解,歡迎留言,也歡迎分享魯米的詩給你的感受。
 
為你的心抽一張牌卡
🌼🌼 AL-UZZA STAR Of  VENUS 🌼🌼
” I am the pure Light, my son.
I am not a handful of worthless dust.
I am not just an empty shell.
I am a regal pearl formed in this world!
Close your eyes to see and become aware of me.
Perceive me with eyes that see the unseen.
Come into the mystery to find me.
I am a carefree visitor here for you.”
-RUMI
 
Al-Uzza 金星之星:
「我兒阿,我是純粹的光。
我不是一把毫無價值的灰塵。
我不只是一個空殼。
我是這個世界上形成的一顆帝王珍珠!
閉上你的眼睛去看並意識到我。
用能看到未見之物的眼睛來感知我。
進入謎團找我。
我是一個無憂無慮的客人。」
-魯米
 
烏扎 AL-UZZA-阿拉伯語 : العزى‎,意為「全能的」,被認為是金星女神、豐饒女神,亦是強大的女神,麥加三女神之一。Venus就是金星。
 
為你的心抽一張牌卡
 
🌹🌹 CELESTIAL ROSE Of  MA 🌹🌹
"The taste of bitterness become sweetness and love!
The searching in the dark finds the light of faith revealed in love!
Love transforms thistles into Jasmine.
Love layers heaven, and gives us with wings to soar into its mystery.
Love transforms our every thought into a desire of the heart!
O Love!
How Divine is your luring!
Beauty flows from your unseen face!
Your very nature is radiant with joy!
You manifest vibrant hues in every flower! Your touch dazzles all creation!
Every particle is attracted towards you, longing to unite and dwell in you!"
~ RUMI
 
馬天玫瑰:
「苦澀的味道變成甜蜜和愛情!
在黑暗中尋找,在愛中發現信仰之光!
愛將薊變成茉莉花。
愛層層疊疊,給我們插上翅膀飛向它的奧秘。
愛將我們的每一個想法都轉化為內心的渴望!
哦!愛!
你的誘惑是多麼神聖!
美麗從你看不見的臉上流淌!
你的天性洋溢著喜悅!
你在每一朵花中都展現出充滿活力的色調! 
你的觸摸讓所有的創作都眼花繚亂!
每一個粒子都被你吸引,渴望結合居住在你身上!」
-魯米
 
為你的心抽一張牌卡
 
🌸🌸 RESPLENDENT With GRACE 🌸🌸
 
"Greetings from my heart
to you who are always with me,
hidden inside as the heart.
You are the compass of my life.
My course is your way,
no matter where I go.
You exist everywhere and in everything
always watching over us.
My soul brightens in the darkness
when I speak your name.
Far beyond the body,
there is an opening from my heart into yours.
Through that opening,
I send you secret messages like the moonlight.
I polish the mirror of my heart
to be your reflection.
I make my ear the receiver
for the tenderness of your words.
You are in the ear.
You are in the mind.
You are in every burning heart.
What am I saying? You are 「I」.
This my way to describe you!"
- Rumi
 
充滿恩典:
「發自內心的問候
送給一直陪在我身邊的你,內藏為心。
你是我生命的指南針。
我的課程是你的方式,無論我到哪裡。
你無處不在,無​​處不在,
時刻注視著我們。
當我說出你的名字時,
我的靈魂在黑暗中閃耀。
我的心向你敞開了心扉,遠遠超出身體。
通過那個開口,
我像月光一樣向你發送秘密信息。
我擦亮我心的鏡子成為你的反映。
我讓我的耳朵成為接收器
因為你的話語溫柔。
你在耳朵裡。
你在心裡。
你在每一個燃燒的心中。
我在說什麼呢? 你是“我”。
這是我描述你的方式!」
-魯米
 
#牌卡  #每日抽牌  #dailyblessing
#RUMI_ORACLE #魯米神諭卡  
#神諭卡 #塔羅牌 #牌卡測驗
#一個好的念頭會讓你與世界更好
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Edith的萬葉集 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()